به گزارش “ورزش سه”، علی علیپور که بعد از چند فصل حضور در فوتبال اروپا در پنجره تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شد، توانست پیش از جدال با آلومینیوم یک پاس گل به نام خود کند و در ادامه برای گلزنی بی‌تابی کند. او مقابل آلومینیوم اراک در همان دقایق ابتدایی توانست یک پنالتی به […]

به گزارش “ورزش سه”، علی علیپور که بعد از چند فصل حضور در فوتبال اروپا در پنجره تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شد، توانست پیش از جدال با آلومینیوم یک پاس گل به نام خود کند و در ادامه برای گلزنی بی‌تابی کند.

او مقابل آلومینیوم اراک در همان دقایق ابتدایی توانست یک پنالتی به سود تیمش بگیرد و در شرایطی که مجوز زدن پنالتی را هم داشت، به سود کنعانی‌زادگان و خواسته‌اش برای زدن پنالتی، کنار کشید.

با این حال گل شدن پنالتی توسط محمدحسین کنعانی زادگان باعث شد طبق قوانین یک پاس گل دیگر به نام او ثبت شود.

علی‌پور که در این بازی یک گل مردود نیز به نام او ثبت شده بود، در ادامه توانست اولین گل خود را نیز رقم بزند تا پیش از دربی این طلسم را نیز بکشند و اکنون هدف بزرگ‌ترین را در جدال بعدی دنبال کند.

اکنون مهاجم مازنی پرسپولیس در پایان این هفته و پیش از جدال دربی با ثبت دو پاس گل و یک گل زده، با آماری مناسب مهیای بازی دربی شود و باید دید در جدال با استقلال قادر خواهد آمار خود را افزایش دهد یا خیر.

منبع